Obchodní podmínky

 

  • Základní ustanovení

 

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami při uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím - SCHWABIK CYCLING, s.r.o., Zimná 36, 052 01 Sp. Nová Ves, IČO: 52651797 (dále jen "prodávající") a kupujícím. Předmětem smlouvy je nákup a prodej zboží na webové stránce internetového obchodu prodávajícího, https://bicykle.schwabik.sk/cs/ (dále jen "internetová stránka prodávajícího" nebo "web prodávajícího"). Tyto podmínky doplňují reklamační, platební, organizační a všechny ostatní podmínky specifikované v dokumentu a sekcích, resp. podstránkách webu prodávajícího, na které se v této sekci odkazuje (dále vše dohromady také "obchodní a reklamační podmínky").

Orgán dozoru

Slovenská obchodní inspekce (SOI) - Inspektorát SOI pro Košický kraj

Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 055/729 07 05

http://www.soi.sk

1.1. Obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Součástí smlouvy jsou obchodní a reklamační podmínky platné v den uzavření smlouvy.

1.2. Obchodní podmínky se řídí platnými zákony ČR.

1.3. Zobrazení zboží na stránce internetového obchodu je ilustrativní. Parametry zboží např. hmotnost, barva, rozměry a další vlastnosti jsou udávány výrobcem. Za případné nepřesnosti se omlouváme.

Způsob uzavření kupní smlouvy (objednávání zboží)

2.1. Návrh na uzavření kupní smlouvy (dále jen: "objednávka") zasílá kupující prodávajícímu ve formě vyplněného objednávkového formuláře na internetové stránce prodávajícího. Zasláním objednávky kupující svobodně a vážně vyjadřuje svůj návrh prodávajícímu uzavřít za podmínek specifikovaných v obchodních a reklamačních podmínkách prodávajícího kupní smlouvu na zboží specifikované v objednávce, a to za cenových, platebních, dodacích a případně i ostatních smluvních a organizačních podmínek specifikovaných v objednávce.

2.2. Po odeslání objednávky kupující obdrží na svou e-mailovou adresu oznámení o přijetí objednávky, které je zároveň i akceptací objednávky ze strany prodávajícího. Oznámení o přijetí obsahuje název a specifikaci zboží, jeho konečnou cenu, způsob, podmínky a cenu zvoleného druhu doručení zboží, údaj o předpokládané lhůtě doručení zboží, adresu místa doručení zboží, údaje o prodávajícím a ostatní potřebné a zákonem předepsané informace.

2.3. V případě nedoručení oznámení o přijetí objednávky do 24 hodin má kupující povinnost kontaktovat prodávajícího e-mailem.

2.4. Prodávající informuje kupujícího o stavu zpracování objednávky e-mailovými zprávami a prostřednictvím sekce "Tvoje objednávky".

 

Povinnosti prodávajícího

3.1. Prodávající se uzavřením kupní smlouvy (tzv. akceptací objednávky) zavazuje, že pod podmínkou předchozí řádné úhrady kupní ceny a doprovodných služeb v souladu s objednávkou kupujícího a těmito obchodními a reklamačními podmínkami kupujícímu dodá:

Zboží v druhu, množství, kvalitě, v dodací lhůtě, na zvolenou adresu doručení, za cenu a všech ostatních podmínek specifikovaných v akceptované objednávce,

Zboží, které bude vhodně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy,

Platný daňový doklad - fakturu v elektronické formě v sekci "Tvoje objednávky" kupujícího.

Výše uvedená ustanovení tohoto bodu se v části, kterou se dodání podmiňuje předchozí úhradou kupní ceny a doprovodných služeb, neaplikují, pokud se objednávka týká obchodních partnerů prodávajícího, kteří splnili smluvní podmínky podle obchodních a reklamačních podmínek prodávajícího v minulosti.

3.2. Prodávající neodpovídá za případné škody způsobené nesprávným používáním nebo nesprávným manipulováním se zbožím. Nepřijímá odpovědnost za škodu, která vznikla v důsledku nedodržení dodavatelských podmínek zákazníkem.

3.3. Prodávající neodpovídá za vzniklé škody, které byly způsobeny v důsledku jeho jednání, pokud byl při jejich způsobení poctivý a zanedbal zcela obvyklou péči.

3.4. Prodávající neodpovídá za škody, které vznikly v důsledku vyčerpání skladových zásob nebo nedostupnosti zboží z jiných důvodů.

Povinnosti kupujícího

4.1. Kupující je povinen doručit prodávajícímu veškeré údaje a informace potřebné pro vytvoření a provedení objednávky, zejména: jméno a příjmení nebo název společnosti, IČO, DIČ, doručovací adresu, e-mailovou adresu, telefonní číslo. Kupující zaručuje, že veškeré údaje uvedené v objednávce jsou pravdivé a úplné.

4.2. Kupující je povinen převzít dodané zboží a zaplatit celou kupní cenu a doprovodné služby ve stanovené lhůtě, a to v souladu s objednávkou a obchodními a reklamačními podmínkami prodávajícího.

4.3. Kupující je povinen vyzvednout a doručit zásilku přepravci, případně uplatnit právo odstoupit od kupní smlouvy ve stanovené lhůtě podle reklamačních podmínek.

  

Cena zboží

5.1. Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou konečné včetně DPH. Změna cen je vyhrazena. Při objednání zboží platí vždy cena uvedená v okamžiku provedení objednávky, která je uvedena na objednávkovém formuláři i potvrzení přijetí objednávky.

5.2. Dokladem o prodeji je elektronická faktura, která je dostupná v sekci "Vaše objednávky" a slouží zároveň jako dodací a záruční list. K ceně zboží je připočteno poštovné podle zvoleného způsobu dopravy zboží.

5.3. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku zboží, jehož cena byla v důsledku technické chyby výrazně odlišná od standardní prodejní ceny.

5.4. V případě, že kupující využije slevový kupón, musí být celková částka objednávky po uplatnění kupónu nejméně 0,99 € nebo ekvivalent v české měně. Pokud kupující nevyužije celou hodnotu slevového kupónu, může požádat o nový kupón v hodnotě nevyužité částky původního kupónu.

Ochrana soukromí a osobních údajů

6.1. Další informace o ochraně soukromí a osobních údajů naleznete v sekci Ochrana osobních údajů.

6.2. Internetový obchod Bicykle Schwabik vyžaduje specifické osobní údaje a specifický způsob zpracování, který doplňuje body z dokumentu Ochrana osobních údajů.

Osobní údaje zpracováváme za účelem provozu internetového obchodu v souladu s platnými zákony ČR a přímo aplikovatelnou legislativou EU (zejména všeobecným nařízením o ochraně osobních údajů, resp. GDPR a dalšími příslušnými legislativními akty). K vyřízení objednávky v našem eshopu potřebujeme potvrdit objednávku, vystavit daňový doklad (fakturu) a samozřejmě doručit zboží do vašich rukou. O stavu vaší objednávky vás chceme informovat. Nikdo ze SCHWABIK CYCLING s.r.o. od vás nikdy nebude vyžadovat osobní údaje, které přesahují uvedený rozsah informací.

Pro potvrzení a přijetí objednávky potřebujeme od vás kontaktní údaje ve formě e-mailové adresy a telefonního čísla. K vystavení daňového dokladu (faktury) potřebujeme vaše jméno a příjmení a vaši adresu. V případě, že se jedná o právnickou osobu, potřebujeme vaše Obchodní jméno, adresu sídla, IČO, DIČ a kontaktní osobu, která je oprávněna převzít zboží. Při doručení si připravte doklad totožnosti, aby vás případně osobu přebírající zásilku mohl pracovník kurýrní služby bez problémů identifikovat.

Vaše osobní údaje uchováváme i po realizaci objednávky pro potřeby evidence objednávek, účetnictví a řešení případných reklamací po dobu požadovanou zákonem.

Kupující prohlašuje, že souhlasí s vytvořením elektronického účtu na stránce bicykleschwabik.sk/cs, pokud takový účet ještě není vytvořen. Tento účet mu usnadňuje evidenci objednávek a vyřizování případných reklamací. Účet lze kdykoli zrušit v nastavení účtu.

Vaše osobní údaje mohou být poskytnuty následujícím třetím stranám výhradně pro účely potřebné pro vyřízení objednávky nebo reklamace:

123Kurier, s.r.o. - používáme pro doručování kurýrem na Slovensku. Poskytnuté jsou jméno, příjmení, adresa a telefonní číslo pro doručení objednávky. Kurýr 123 vás může kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím SMS.

Packeta Slovakia s.r.o. - používáme pro doručování na odběrní místa Packeta a část zásilek doručovaných mimo Slovenskou republiku. Poskytnuté jsou jméno, příjmení, adresa (pokud jde o doručení na adresu) a telefonní číslo pro doručení objednávky. Společnost Packeta může tyto údaje poskytnout partnerské firmě v zemi, kam je zásilka doručována. Odběrní místo Packeta nebo kurýr této partnerské firmy vás může kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím SMS.

Slovenská pošta, a.s. - používáme pro doručování zásilek s uložením na poště. Poskytnuté jsou jméno, příjmení a telefonní číslo pro doručení objednávky. Pošta vás může kontaktovat prostřednictvím SMS ohledně připravenosti objednávky k odběru.

Heureka Shopping, s.r.o. - používáme pro analýzu a veřejné hodnocení e-shopů na portálu Heureka. Poskytnutý údaj je v případě vašeho souhlasu při objednávce e-mailová adresa.

Lukačovský, s.r.o. - naše externí účetní firma zpracovává vaše údaje pro účely účetnictví. Poskytnuté jsou jméno, příjmení a adresa, případně i název a sídlo firmy, IČO, DIČ a IČ DPH.

Zendesk, Inc. - používáme pro e-mailovou komunikaci mezi naším zákaznickým servisem a zákazníky. Poskytnuté údaje mohou být e-mailová adresa, jméno a příjmení. Jejich použití pro jiné účely je smluvně vyloučeno.

Shoptet, a.s. - náš dodavatel technické infrastruktury, počítačových služeb a služeb souvisejících se zpracováním údajů pro účely provozu e-shopu a webové stránky www.bicykleschwabik.sk

6.3. SCHWABIK CYCLING, s.r.o. nemá přístup k číslu platební karty nebo jiným platebním údajům, které zákazník zadá na stránkách platebních bran při platbě za objednávku. Bicykle Schwabik automaticky obdrží a ověří provedení platby, ale v tomto procesu nejsou přenášeny žádné osobní ani citlivé údaje.

Způsoby platby a dopravy

Platba v hotovosti na prodejně - pouze pro osobní odběr v prodejně Zimná 36, Spišská Nová Ves

Dobírka - platba hotově nebo kartou při převzetí zásilky

Převod na účet - platba převodem na náš účet v EUR nebo CZK. IBAN a informace o účtu jsou k dispozici po odeslání objednávky

Platba kartou přes Shoptet Pay - pohodlná platba kartou přes zabezpečenou platební bránu Shoptet Pay

Osobní odběr v prodejně Bicykle Schwabik - Zimná 36, 05201 Spišská Nová Ves

Slovenská pošta - kurýr na adresu (platí pro balíky na Slovensko)

123 kurýr - kurýr na adresu (platí pro balíky do Česka)

Packeta odběrná místa - všechna odběrná místa na Slovensku i v Česku

Lhůty a doby dodání

Lhůta na odstoupení od smlouvy je 14 dní od převzetí zboží.

Lhůta na vrácení zboží prodávajícímu při odstoupení od smlouvy je 14 dní.

Lhůta na vrácení peněz kupujícímu při odstoupení od smlouvy je 14 dní.

Předpokládané dodací lhůty jsou uvedeny u každého produktu a závisí na dostupnosti zboží - od 24 hodin do 5 pracovních dní.

  1. Řešení sporů

Nakupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího se stížností, podnětem nebo žádostí o nápravu (e-mailem na hello@bicykle.schwabik.sk), pokud není spokojený s tím, jak prodávající vyřešil jeho reklamaci, objednávku nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Z.z. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím evropské platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na stránce Řešení sporů online: Nová platforma pro spotřebitele a obchodníky.

Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nekoná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.